top of page

Jarní cena Brna 2015

Na brněnském Masarykově okruhu se o uplynulém víkendu konal první podnik CAMS šampionátu v letošním roce. Po loňském těžkém pádu se na stejný okruh vrátil havlíčkobrodský závodník Michal Prášek. V letošním roce bude startovat stejně jako v roce minulém v šampionátu Alpe Adria ve třídě litrových stocků na BMW v týmu Pavla Roháče tedy Rohač and Fejta motoracing team. "Brněnský podnik jsme pojali jako nezbytný test před úvodním podnikem Alpe v Itálii, zejména co se mého zdraví a kondice týče. Loni v září jsem zde měl těžký pád, který jsem odnesl těžkým otřesem mozku, zhmožděním plic, poraněným ramenem a zejména tříštivou zlomeninou lýtkové a holenní kosti ve které mám stále 14 šroubu a 2 destičky. Zcela logický tím byla ovlivněna a pozměněna zimní příprava. Proto jsem uvítal brněnský podnik jako ideální možnost testů", zdůvodňuje jezdec z Vysočiny svoji účast.

Páteční ježdění proběhlo v duchu seznamování s motorkou po sedmiměsíční pauze. Michal v pátek absolvoval tři tréninky a postupně se dostal na čas 2:08."Pátek byl pro mě velmi důležitý den.

Bez použití nových pneumatik jsem se dostal bez problémů na 2:08. Hlavně se však ukázalo, že rameno i noha fungují tak jak mají, i když noha ještě bolí". Sobotní program začal poněkud zajímavou situaci, kdy po osmé hodině se nad hlavami přítomných účastníků snášely sněhové vločky. Poté však už sluníčko začalo vysoušet dráhu. Počasí bylo nicméně velmi chladné a Michal se rozhodl první kvalifikaci vynechat a soustředil se na tu odpolední. V té se mu podařilo zrychlit na 2:06 a na roštu to znamenalo bezpečné první místo před Aldou Nechvátalem. Po startu jel Michal na čtvrté pozici. Na stadionu však už šel do čela a až do cíle sedmikolového závodu bylo na čele BMW v nepřehlédnutelných barvách Michalova týmu Roháč&Fejta motoracing.

Nedělní den přivítal účastníky lepšími podmínkami než v sobotu. Po warm upu následovaly závody, které krátce před čtvrtou hodinou odpolední uzavřela třída litrů. Ten měl na čele prakticky stejný scénář jako závod sobotní. Nedělní závod na 11 kol Michal opět vyhrál a uzavřel tak užitečný testovací víkend."Do Brna jsem odjížděl s nejistotou, jak bude tělo po takové ráně a pauze fungovat. Naštěstí se ukázalo, že vše půjde jako před tím. V letošním roce pojedu už jedenáctou sezónu v týmu Roháč&Fejta motoracing. Mechanikem bude opět můj táta, který se mnou tuto závodnickou řeholi potáhne již devatenáctou sezónu.

Chtěl bych hrozně moc poděkovat všem lidem, kteří při mně stáli v těžké situaci , která mě potkala a věřili mi, že se do toho zase dostanu a vložili do mě důvěru a spoustu úsílí ! Moc děkuji Pavlovi Roháčovi, který se o mě neuvěřitelně stará a pomáhá mi v mém závodění,dále bych chtěl poděkovat našim sponzorům, zejména firmě Bazzaz, Smalt, APFREIGHT, Kili, Bonmoto, Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Propagon, PPtuning, FAUR servis auto, týmu Roháč and Fejta a fanouškům!

Štítky:

bottom of page