top of page

Brno 11-13. 05. 2012

Závody na Masarykově okruhu byly hodně ovlivněny počasím, hlavně tedy v sobotu kvalifikace.

Před první kvalifikací se nad okruhem honili mraky s deštěm a vypadalo to, že každou chvíli začne pršet, proto bylo důležité hned z kraje kvalifikace zajet co nejlepší čas. Mě se během tří kol podařilo zajet čas 2.10.334, což mě posunulo na 6.místo.

Druhá kvalifikace se jela už na vodě, ale vzhledem k tomu, že bych čas z první kvalifikace nezlepšil, tak jsem kvalifikaci nejel.

Start do závodu se mi podařil výborně, kdy jsem do první zatáčky najížděl na 6.místě. Věděl jsem, že závod bude velice obtížný, protože z kraje závodů nás jelo 9 jezdců o vítězství. Já se celý závod pohyboval okolo 5.pozice. V závěru závodu se začal vedoucí jezdech Manfred Koch trhat a začal nám pomali ujíždět, věděl jsem jestli chci bojoval o vítězství, že musím co nejdříve mé soupeře předjet a vydat se na stíhací jízdu, po náročných útocích jsem se dostal na druhé místo a při nájezdu do posledního kola jsem byl Kochovi na zádech, několikrát jsme se předjeli a během pár zatáček se na nás dotáhl další z jezdců (Chrobák Janos). Ve Schwantzově zatáčce se mi podařilo dostat do čela závodu, ale obával jsem se poslední zatáčky, kde soupeři byli silní, šel jsem na brzdy na poslední chvíli abych jim nedal minimální šanci zaútočit a nakonec jsem cílem projel jako vítěz Alpe i Mistrovství ČR o pouhých 0,046 sekundy.

Byl to pro náš tým ohromný zážitek! Nikdo nečekal , že po vítězství na Slovakiaringu, přijde i vítězství v Brně. Během závodu jsem zajel i nejrychlejší kolo závodu a i zároveň celého víkendu v kubatuře Superstock (2.08.783).

Za 3 týdny nás čeká další závod Alpe a MČR, který se bude konat na okruhu Pannoniaring.

Díky tomuto výsledu bychom si chtěli zažádat o divokou kartu na Mistrovství světa superbiků, při kterém se pojede i závod Superstocků 600.

Chtěl bych velice poděkovat celému týmu Roháč and Fejta za perfektně připravenou motorku a všem sponzorům za obrovskou podporu!

Štítky:

bottom of page