top of page

Grobnik 16.08 - 18.08 2013

Další podnik alpsko-jadranského šampionátu se konal v chorvatské Rijece. Havlíčkobrodský motocyklový závodník Michal Prášek startoval ve třídě Supersport.

1.kvalifikace

Do první kvalifikace jsem šel s cílem vylepšit si můj osobní rekord, který byl na tomto okruhu 1.32.7.

Panovala velká vedra, což bylo docela složité na zvolení správné směsi pneumatik.

Nakonec se nám vše podařilo a já zajel čas 1.32.3, kterým jsem si vylepšil osobák a startoval jsem ze druhého místa, kdy jsem ztratil na vítěze 0.024s.

1.závod

Start do závodu jsem neměl ideální a jezdil jsem na 7.místě, během pár kol jsem se prokousal na druhé místo a snažil jsem se vydat za vedoucím závodníkem na kterého jsem ztrácel 2s, ale bohužel mi odešla přední pneumatika a závěrečných 6kol jsem se protrápil, nechtěl jsem to vzdát a zkoušel jsem najíždět do zatáček zlehka abych tolik nezatěžoval přední kolo. Hezký souboj jsme svedli v posledních kolech o druhé místo s Davidem Látrem, který byl nakonec v cíli o pár setinek dřív.Závod jsem dojel na 3.místě.

2.kvalifikace

Na druhou kvalifikaci jsem se těšil, protože jsem věděl, když trefíme správnou směs pneumatik, že bych mohl ještě zrychlit. Hnedka od prvního kola pneumatiky fungovali výborně a mě se podařilo zajet čas 1.31.4, což bylo super, protože jsem si vyjel poleposition a druhému jsem dal 0,8s

2. závod

Tradičně jsem neměl ideální start a propadl jsem se na 7.místo, trvalo mi 3kola než jsem se propracoval na 3.místo za Igora Kalába, se kterým jsme se snažili dotáhnout vedoucího Kreutzera, který měl náskok 5 sekund. V závěru jsme začali stahovat i Kreutzera, ale bohužel bylo mále kol do cíle a i v nedělním závodě jsem cílem projel na 3.místě.

Moc děkuji celému týmu a sponzorům za podporu!

Štítky:

bottom of page