top of page

Oschersleben 07. – 09. 06. 2013

3.podnik šampionátu CEMC (Central Europe motorcycle championship)se konal na německém okruhu Oschersleben.

I. kvalifikace

Tato trať byla pro mne nová,takže jsem obával, že moji soupeři ji budou mít dost najetou, ale naštěstí jsem se rychle s dráhou sžil a bylo z toho 3.místo V CEMC.

II. kvalifikace

Do druhé kvalifikace jsme zvolili jinačí směs pneumatik a ta mi hodně pomohla, podařilo se mi vylepšit čas z první kvalifikace o 0.8s a bylo z toho poleposition.

1.Závod

Start do závodu se mi podařil, ale byl jsem slabší do první zatáčky a propadl jsem se až na 10. místo. Bylo hodně těžké předjet soupeře, protože měli hodně rychlý motorky. Nakonec jsem závod dojel na 3.místě za Zielenskym a Nadaletem.

2.Závod

Na druhý závod jsem se nejvíce soustředil na první zatáčku a první 2kola, protože tam když se zaváhá tak už nejsem schopný do konce závodu ztrátu smáznout.

Start se mi nepodařil ideálně, ale v první zatáčce se mi podařilo 3jezdce předjet na brzdy a během prvního kola jsem si ještě o tři místa polepšil. V druhé polovině závodu mě předjel Zielensky a tak sem se snažil co nejvíce okoukat jeho stopu a vysledovat, kdy bych na něj mohl v posledním kole zaútočit. Bohužel nám závod v předposledním kole zastavili kvůli pádu nějakého z jezdců. Takže jsem závod dokončil na 2.místě za Zielenskym a třetí dojel Nadalet.

Tímto víkendem jsem si navýšil bodový náskok v celkovém hodnoceni CEMC na 17 bodu. Další závod se koná na Masarykově okruhu v Brně.

Chtěl bych moc poděkovat celému týmu a sponzorům za podporu !

Štítky:

bottom of page