top of page

Slovakiaring 20. - 22.04. 2012

Úvodní závod Alpsko-jadranského šampionátu se konal na slovenském okruhu Slovakiaring a jel se opět jako součást Mistrovství ČR a i zároveň mistrovství Rakouska.

Havlíčkobrodský závodník startoval v kubatuře Superstock 600.

Do závodu bylo přihlášeno celkem 33 závodníku z různých zemí Evropy, takže jsem čekal velmi tvrdé souboje.

V první kvalifikaci jsem se dlouho pohyboval na celkově prvním místě, ale v závěru kvalifikace mě předjel Rakouský závodník Koch.

Ve druhé kvalifikaci jsem opět dlouho figuroval na prvním místě, ale bohužel v závěru kvalifikace jsem se propadl a do závodu jsem startoval ze 3.místa, což bylo opravdu velmi dobré.

Start do závodu jsem měl dobrý,ale při strkanici v první zatáčce jsem se propadl až na celkové 10.místo. Snažil jsem se dostat do správného tempa a postupně se dostávat před soupeře, což se mi dařilo, během pár kol jsem se dotáhl do vedoucí skupinky,kde jsme začali velmi tvrdě bojovat o vítězství. Do posledního kola byla 6ti členná skupinka,která bojovala o vítězství. V první zatáčce jsem se propracoval na 1.místo, ale o tři zatáčky dál mě 3 závodníkci předjeli. Během dalších zatáček jsem se propracoval opět na 2.místo a závěrečný útok o vítězství jsem si připravoval na poslední zatáčku. Věděl sem jestli chci závod vyhrát, že do poslední zatáčky budu muset začít opravdu pozdě brzdit,abych se před rakouského závodníka dostal, nakonec jsem útok zkusil a podařilo se mi poprvé v kariéře vyhrát závod Alpe a zároveň jsem vyhrál jak v Mistrovsví ČR tak i v Mistrovství Rakouska.

Chtěl bych velice poděkovat celému týmu a sponzorům za obrovskou podporu bez které bych nikdy takových výsledku nemohl dosáhnout!

Štítky:

bottom of page