top of page

Adria 03.-05.05. 2013

Úvodní závod alpsko-jadranského šampionátu se konal na italském okruhu Adria Raceway.

Havlíčkobrodský jezdec Michal Prášek startoval letos nově v kubatuře Supersport.

Ve volných tréninkách jsem se snažil najezdit co nejvíce kol, abych si na motorku po zimě zase pořádně zvyknul, protože mám za sebou zatím jen jeden odjetý závodní víkend.

V I. Kvalifikaci jsem zajel čas 1.17.8 což bylo o necelých 0,1 za prvním Rotenem z Rakouska.

Do 2.kvalifikaci jsme zvolili dobrou zádní pneumatiku a mě se podařilo svůj čas vylepšit na 1.16.9 což mi zajistilo start do závodu z prvního místa.

Start do závodu jsem neudělal úplně nejlíp a ještě v první zatáčce jsem se propadl na 8.místo.

Závod se jel na 18kol, takže jsem se snažil pomalu dostávat před mé soupeře, ale nechtěl jsem jet moc agresivně abych měl pneumatiky v dobrém tempu na poslední kola závodu. 5kol. před cílem jsem jezdil na 3.místě a snažil se koukat na mé soupeře, kde bych je mohl předjet. Trošku jsem měl nevýhodu slabší motorky na akceleraci, takže jsem věděl, že ani na brzdy do zatáček se mi nepodaří kluky předjet. 2 kola před cílem se mi podařilo najít jednu zatáčku ve které jsem věděl, že by to bylo možné kluky předjet. V posledním kole jsem se dostal na první místo a závod jsem vyhrál.

Byl to skvělý víkend, podařilo vyhrát kvalifikaci, zajet nejrychlejší kolo závodu a vyhrát závod.

Chci velice poděkovat celému týmu a sponzorům za jejich podporu!!!

Štítky:

bottom of page