top of page

Most 05.-07.07.2013

Čtvrtý závod seriálu CEMC se konal na mosteckém automotodromu. Na tento závod jsem přijížděl jako vedoucí jezdec seriálu CEMC o 17 bodu před Sebastienem Zielenskym.

Kvalifikace

V první kvalifikaci jsem zajel čas 1.40.9 což stačilo na čtvrté místo. Ve 2. kvalifikaci jsem zrychlil o 0,4, ale na zlepšení pozice to nestačilo.

Závod

Start do závodu se mi tentokrát opravdu vydařil, ale do první zatáčky jsem šel příliš brzy na brzdy a mnoho závodníku mě předjelo. Trvalo mi 4 kola než jsem se dostal na 3. místo, ale v tu dobu už jsem měl na vedoucího Zielenskyho ztrátu 6 sekund a věděl jsem že je nereálné se na něj dotáhnout, tak jsem zvolil raději taktiku dojet na 3.místě v brát 16bodu.

2. závod

Ve druhém závodě byl opakovaný start po pádu a sanitce na trati. Bohužel druhý start jsem pokazil a do první zatáčky jsem najížděl kolem 13.místo, ale snažil jsem se co nejvíce pozic nahnat v první šikaně ze které jsem vyjížděl na 6.místo. Zatáčku dále spadl vedoucí Zielensky , věděl jsem, že je to pro mě veliká příležitost jak si navýšit náskok do celkového pořadí. Ještě během prvního kola jsem se dostal na 3.místo a začal jsem stíhat vedoucí dvojici. Ve třetím kole jsem na brzdy po cíli dostal na 2.místo a snažil se dotáhnout na prvního Nataleta, ten nasadil opravdu rychlé tempo tak jsem se snažil s ním odjet dalším soupeřům. To se nám během pár kol povedlo, zbývala ještě dva kola do cíle a to jsem zvolil taktiku, že bude lepší se nepokoušet předjet Nadaleta a do cíle si dojet pro důležitých 20. bodu, což se nakonec povedlo.

Chtěl bych velice poděkovat celému týmu a sponzorům za skvělou podporu a budeme se snažit udělat maximum pro poslední závod, který se bude konat začátkem září v Německu a využit náš 25 bodový náskok.

Štítky:

bottom of page