top of page

Pannoniaring 01-03. 06. 2012

Třetí závod Alpsko-jadranského šampionátu se opět konal jako součást Mistrovství ČR a Mistrovství Rakouska na maďarském okruhu Pannoniaring.

Havlíčkobrodský jezdec Michal Prášek opět startoval v kubatuře Superstock a před tímto závodem byl jako vedoucí jezdec Alpe, MČR i Mistrovství Rakouska.

Pannoniaring nepatří mezí mé oblíbené kruhy, tak jsem nevěřil v dobrý výsledek, ale chtěli jsme jako vždy odvést maximum práce.

První kvalifikace se jela na vodě, hodně jsem se obával, protože na mokrém povrchu jsme neměl téměř žádné zkušenosti, nakonec v závěru kvalifikace jsem byl na 6.místě z 35 jezdců.

Do odpolední druhé kvalifikace trať byla suchá, ale bohužel jsme nezvolili dobrou zadní pneumatiku a byla z toho 13.pozice na startovním roštu.

Startoval jsem ze 4 řady, což je hodně špatná výchozí pozice pro závod, ale start se mi podařil a v první zatáčce jsem byl na 12.místě a musel jsem začít stíhací jízdu, protože špička se začala hodně trhat a já věděl, když nezachytím jejich tempo, tak ujedou. Závod byl na 12kol a já každým kolem postupoval dopředu, v závěru závodu se mi podařilo dojet Chrobáka a Peška. V závěrečných dvou kolech se mi podařilo kluky předjet a nakonec jsme se mohli radovat ze 3.místa v Alpe, 2.místa v MČR a 1.místa v Mistrovství Rakouska.

Po tomto výsledku jsem si upevnil průběžnou první příčku v Alpe, MČR a Mistrovství Rakouska.

Chtěl bych velice poděkovat celému týmu, za výborně připravenou motorku a sponzorům a skvělou podporu!

Štítky:

bottom of page