top of page

Double z Pannoniaringu

Druhý podnik Alpsko – jadranského šampionátu se konal na maďarském okruhu Pannoniaring.

Tento okruh nemám moc oblíbený, ale už od pátku jsme dobře pracovali na nastavení motorky a už ve volných tréninkách jsme zajížděli slibné časy.

Sobotní kvalifikace nám vyšla výborně a do sobotního závodu jsme startovali z pole position, i když v nejrychlejším kolem jsem musel 3x předjíždět.

Před závodem jsme trochu laborovali jaké pneumatiky zvolit, protože se oproti pátečním tréninkům oteplilo. Nakonec jsem vsadil trošku na "jistotu", protože se závod jel na 14 kol a já si nebyl jistý jestli o bod měkčí zadní pneumatika by zvládla celý závod v dobré kondici. Nakonec jsme dali tvrdší směs a hnedka od startu jsem věděl, že to nebyla nejlepší volba, i když jsem se uklidňoval, že guma bude konstantně klouzat celý závod a nebude se zhoršovat. V závodě jsem jel na 2. místě za chorvatským závodníkem Višakem a snažil se ho držet zuby nehty. V nájezdu do posledního kola jsem měl vymyšlená tři místa, kde zkusím zaútočit, bohužel mi nedal příležitost a tak jsem věděl, že poslední místo, kde bych ho mohl předjet bude výjezd na cílovou rovinku. Když jsme vyjížděli z poslední zatáčky udělal jsem maximální výjezd na cílovou rovinku a cílem jsem projel o 0.021 s na prvním místě, což byl neuvěřitelný závěr.

Do 2. závodu jsem šel na cenné rady ohledně volby zadní pneumatiky za panem Halbichem, který mně řekl, která guma bude ta nejlepší pro závod. A musím říct, že hnedka od první kola v závodě jsem věděl, že mohu bojovat o vítězství za což panu Halbichovi moc děkuji. Závod jsem jel na druhém místě za polským závodníkem Walkowiakem, který nasadil hodně rychlé tempo, snažil jsem se celý závod držet za jeho zády, nepokoušel jsem se ho předjet, protože bych mu neměl šanci poodjet. Celý závod jsem studoval místa, kde v závěru závodu bych mohl zaútočit a hlavně jsem co nejvíce snažil pošetřit pneumatiky, abych byl v závěru silný.

V posledním kole do první zatáčky jsem zaútočil na brzdách a dostal jsem se na první místo a závod jsem vyhrál.

Byl to neuvěřitelný víkend, kdy se nám podařilo vyhrát, jak kvalifikaci, tak oba závody a upevnit vedení v celkovém pořadí Alpe Adria Superstock 1000

.

Tímto bych chtěl moc poděkovat mému šéfovi týmu a velkému kamarádovi Pavlovi Roháčovi za skvělé podmínky, které mi vytváří a bez nich bych nikdy takových výsledku nedosáhl, mému tátovi, který se stará o moje motorky a já vždy vím, že je vše 100% nachystáno, mé přítelkyni Lence a všem našim reklamním partnerům, bez kterých by jsme nedosáhli takto kvalitních výsledku.

Velké díky patří zejména:

firmě RP motosport exhaust tuning, Bazzaz, Smalt, APFREIGHT,Kili,D-HOLZ, Kulturní dům Havlíčkův Brod, Bonmoto, Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Propagon, Provo, FAUR servis auto, týmu Roháč and Fejta, Radimovi Hánovi a všem našim fanouškům.

Štítky:

bottom of page