top of page

Vyhlášení BMW Motorrad Race Trophy

Michal Prašek měl letos velice úspěšnou sezónu. Poslední tečkou bylo o uplynulém víkendu vyhlášení BMW Motorrad Race Trophy 2016. BMW motorrad tak nadále pokračuje v zajímavém projektu, který je i vzhledem k finančnímu ohodnocení výbornou motivací pro všechny zúčastněné. V sezóně 2015 Michal v tomto celosvětovém žebříčku obsadil pátou příčku a o kvalitní umístění se chtěl porvat i letos. Letošní ročník byl však natolik úspěšný, že došlo k vylepšení loňského pátého místa na místo třetí. Není divu. Michal totiž letos nejenže obhájil titul v Alpe Adrii ve třídě stock 1000, ale zaznamenal i pozoruhodnou bilanci. Ve všech deseti závodech vystoupil na stupně vítězů. Pět závodu vyhrál, čtyři závody dojel na 2.místě a jeho ‘‘nejhorším‘‘ umístěním bylo jednou třetí místo.

V Mnichově, kde vyhlášení BMW probíhalo se sešla skutečně zajímavá společnost. Michal se tak měl možnost na podiu setkat mimo jiných s Lukášem Peškem (Alpe SBK), Pekka Päivärinta (sajdkáry), Ian Hutchinson (road racing), De Rosa (STK1000) … Vítězem celé série se stal Jordan Szoke z Kanady, vítěz tamního superbikového šampionátu. Druhý skončil Vincent Lonbois, vítěz letošního IRRC superbike a jako třetí na pódiu stanul právě Michal. Za jeho umístění mu byly předány šeky v hodnotě 15000 euro. Zároveň také Pavel Roháč, Michalův týmový šef převzal šek s částkou 7500 euro. Pro oba to znamenalo ocenění jejich vzájemné práce, která trvá nepřetržitě již dvanáct sezon. „Mám velikou radost, že BMW pořádá tuto soutěž. Díky ni máme i my co nejedeme mistrovství světa možnost získat v případě úspěchu za svoji snahu a úsilí velice pěkné ocenění. Na závěr takto úspěšného roku je senzační setkat se na takovémto galavečeru nejen s jezdci různých šampionátů, ale i disciplín. Celý večer jsme si parádně užili a já budu dělat co bude v mých silách, abychom tu byli i v budoucnu“, shrnul vyhlášení úspěšný havlíčkobrodský jezdec.

Nyní, když je ročník 2016 definitivně minulostí, nabízí se otázka na další plány. „Na začátku listopadu mně operovali nohu a já se po dvou letech zbavil všech destiček, jen 3 šrouby mi už zůstanou navždy. Rehabilitace probíhá bez komplikací a já se už od prosince mohl vrhnout na pilování kondice. V příštím roce pojedu opět litrové stocky v seriálu Alpe Adria. Co mám zprávy, tak konkurence bude ještě těžší než loni, takže závody budou neskutečnej mazec. O to větší mám motivaci pokusit se titul obhájit. Bude to však velmi těžké. Zaregistroval jsem i otázky jestli nepřestoupím do superbiků. V budoucnu to nevylučuji, v současné době je to však příliš veliký finanční skok. Mimo moje hlavní závodní aktivity se budu nadále věnovat projektu trenujsnami.cz a naší motoškole, kterou provozujeme na okruhu ve Vysokém Mýtě s dlouholetým kamarádem s závodníkem na přírodních okruzích Leošem Hlaváčkem. Ve volném čase si jistě odskočím i k minibikům, kde jsem před dvaceti lety začínal“, poodkryl Michal svoje plány.

Závěrem bych rád poděkoval všem, kteří nám k těmto významným úspěchu pomohly.

Zejména mému šéfovi týmu Pavlovi Roháčovi, tátovi, který mi dělá 20. sezonu mechanika, mamce,přítelkyni, panu Halbichovi za jeho servis, který mi poskytuje, Juanovi Ginerovi, který mě zajistil mnoho testovacích dnů na Masarykově okruhu v Brně a velmi kvalitní nahříváky od firmy Capit, Dále bych chtěl velmi poděkovat našim reklamním partnerům, zejména firmě RP motosport exhaust tuning, Bazzaz, Smalt, APFREIGHT, Kili,D-HOLZ, Kulturní dům Havlíčkův Brod, Bonmoto,Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Propagon,

Provo, FAUR servis auto, týmu Roháč and Fejta, Radimovi Hánovi a všem našim fanouškům.“

Štítky:

bottom of page