top of page

První závod letošního roku

O uplynulém víkendu odstartovala pro náš tým Roháč& Fejta motoracing sezona 2017, kdy jsme se zúčastnili Jarní ceny na Masarykově okruhu v Brně.

V pátek před závody jsem opět po 7 měsíční zimní přestávce usedl na svůj motocykl BMW S1000RR a musím říct, že od prvních kol se mi jelo výborně, až na velmi chladné počasí,které panovalo celý víkend.

V sobotu byli na programu kvalifikace a 1. závod. Při první kvalifikaci jsem zajel čas 2.06 a byl jsem na 4.místě.

2. kvalifikace nám vůbec nedopadla podle představ, měli jsme nechystané jiné pneumatiky na kterých jsem chtěl stáhnout čas,ale bohužel celou kvalifikaci poprchávalo, takže jsem odjel jedno pomalé kolo a trénink pro nás skončil.

Start do prvního závodu se mi vůbec nepovedl a propadl jsem se až na 13.místo, v průběhu 4 kol jsem se dostal na skupinky, která bojoval o 2.místo. Láďa Chmelík, Marek Červený, Dominik Juda a Miloš Čihák. Po pěkných bojích jsem dojel na 2.místě o .O.OO2 sekundy před Milošem Čihákem,kdy jsem udělal hodně silný výjezd do cílové rovinky a to rozhodlo v můj prospěch.

2.závod byl po 4.kole přerušen kvůli dešti, trať rychle oschla a při restartu závodu jsme mohli jet na suché dráze. Start se mi povedl výborně a do 1. zatáčky jsem najížděl na 2.místě za polským závodníkem Pawlem Szkopkem. Hnedka jsme nasadili rychlé tempo a jezdili kola za 2.05, kdy teplota vzduchu byla 5 stupňu. Celý závod jsem hledal taktiku co vymyslet na Pawla abych dokázal vyhrát. V posledním kole při nájezdu do první zatáčky jsem ho předjel,ale při nájezdu na Áčko mi to vrátil na brzdy a zbytek okruhu si dobře pohlídal, takže cílem jsem projel o 0,1sekundy na 2.místě. Dobré bylo, že se mi podařilo zajet nejrychlejší kolo závodu.

Na Jarní ceně startoval i můj táta Josef Prášek ve třídě Klasik, kde jel s motorkou HONDA CB 750 z roku 1972 a ve třídě do 750ccm v prvním závodě dojel na 5.místě a ve 2.závodě dokonce na 4.místě.

Myslím si, že to byl velmi slibný začátek do nové sezony. Příští víkend máme 1.závod nového šampionátu MOTOCH, který se jede na okruhu Slovakiaring.

Chtěl bych moc poděkovat šéfovi teamu Pavlovi Roháčovi za jeho úsilí a podporu, kterou do mě neustále vkládá, všem našim reklamním partnerům,

zejména firmě RP motosport exhaust tuning, Bazzaz, Smalt, APFREIGHT, Capit,Kili,D-HOLZ, Kulturní dům Havlíčkův Brod, Bonmoto, Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Bazény Střítežský,Propagon, Provo, FAUR servis auto, všem členům týmu Roháč & Fejta, Leošovi Hlaváčkovi, který mi dělal výborného mechanika ,mému tátovi a všem našim fanouškům.

Štítky:

bottom of page