top of page

Závěreční závod MČR

Závěrečný závod Mistrovství České republiky se konal o tomto víkendu na Slovakiaringu.

Páteční tréninky byly pro nás hodně důležité, protože celý den foukal silný vítr, který nám bránil najít ideální nastavení motorky, ale v závěru dne se nám vše podařilo a tréninky jsme vyhráli s časem 2.07.9, což byl perfektní základ pro víkendové závody.

Sobotní kvalifikace nám nevyšla podle představ, v závěru kvalifikace jsme nasadili novou zadní gumu, abych zajel poleposition, ale bohužel v každém kole jsem musel předjíždět pomalejší jezdce a do sobotního závodu jsem startoval z 2. místa.

Závod byl hodně napínavý, kdy jsme bojovali o vítězství s Jarem Černým. Celý závod jsme jeli kolo na kolo. Do posledního kola jsem v sobě našel sílu přidat ještě víc a závod jsem vyhrál o 2.2s.

Nedělní závod byl ještě napínavější, boj o vítězství se zase odehrával mezi mnou a Jarem Černým. Několikrát během závodu jsme se hezky předjeli a já věděl, že Jaro mi bude chtít vrátit vítězství ze soboty. Měl jsem promyšlenou taktiku, kdy jsem se snažil druhou polovinu závodu jezdit v čele, abych měl situaci pod kontrolou a věděl jsem o místech, kde jsem nebyl silný. Při nájezdu do posledního kola byl Jaro úplně na mě a já se snažil přidat na místech, kde jsem věděl, že mám ještě rezervu a závod jsem o 0.2s vyhrál. Byl to pro náš tým vydařený víkend, kdy se nám podařilo vyhrát Mistrovství ČR ve třídě Superstock 1000.

Letošní sezona byla pro mě neskutečně výjimečná, kdy jsem se zúčastnil 3 šampionátu a všechny se mi podařilo vyhrát. Alpe Adria Championship, MČR přírodních okruhu CAMS a MČR ČR na motodromech.

Závěrem bych chtěl moc poděkovat šéfovi týmu Pavlovi Roháčovi, který mi i pro letošní sezonu zajistil skvělé podmínky pro závodění, mému tátovi za super přichystanou motorku a všem našim reklamním partnerům, zejména firmě RP motosport exhaust tuning, která vyrábí výborné výfukové systémy, které používáme i pro tuto sezonu. Dále bych chtěl poděkovat firmě APFREIGHT, Bazzaz, Smalt, Capit,Kili,D-HOLZ, Kulturní dům, Panský dům, Bonmoto, Autosklo Lassy, ISM, Město Havlíčkův Brod, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Bazény Skříšovský,Propagon, Provo,Restart-energy.cz, FAUR servis auto, všem členům týmu Roháč & Fejta a všem našim fanouškům.

Štítky:

bottom of page